ברוכים הבאים ל- Odoo 15

האם ידוע לכם ש-80% מזמן העבודה בארגונים מושקע בתקשורת ? ב-Odoo המטרה היא לאפשר לעבוד ביחד, בשיתוף, למען תוצאה משותפת, תוך שיפור היעילות וההנאה מהעבודה.

על פי החזון, Odoo היא לא רק תוכנה לניהול הארגון, אלא גם כלי לשיפור היעילות, לעשות יותר בפחות זמן. המיקוד הוא בצרכי המשתמש, תוך שילוב של כלי מתאים עבור כל צורך משולב בתהליכים העסקיים, ושמירה על ידידותיות ומהירות פעולה.

נפרט כאן מספר תכונות ויכולות חדשות של Odoo 15 , וניתן למצוא באתר את רשימת השיפורים המלאה. נשמח להדגים לך את  Odoo 15  להדגמה-  פנה כאן  




תכונות חדשות ODOO 15: 

 
 



Discuss – כלי חדש לשיתוף פעולה בעבודה 

 

אתה כותב הודעת טקסט ארוכה מדי ? אין צורך בכך, תרשה לנו להציג בפניך את שיחת הועידה בתוך אפליקציית Discuss. אין צורך להשתמש ב-זום, Google Meet ודומיהם. מעכשיו ניתן מתוך מערכת Odoo לשתף פעולה דיגיטלית עם עמיתים, על ידי Chat, שיחת וידאו ושיתוף מסך תוך חיבור מקוון למסמך או תעודה עליה מעוניינים לתקשר ! ניתן לנווט בקלות בבסיס הנתונים, במהלך השיחה ולשתף את המידע הרלוונטי, ניתן לצמצם ולהגדיל את השיחה על המסך בהתאם לצורך. Odoo15 מאפשר לבצע עריכה משותפת של המידע והתכנים במערכת בזמן אמיתי.

Odoo Discuss תומך כעת בתקשורת פנימית וחיצונית. ניתן לשוחח אחד על אחד או בקבוצה. ניתן לתבל את ההודעה בתחושות ואימג'ים כרצונך.


Ctrl-K Shortcuts- מקשי קיצור

אין צורך לזכור את כל הקיצורים, כל מה שעליך לעשות הוא CTRL+K כדי שכל האפשרויות יופיעו במהירות ויאפשרו לך לנווט בקלות במסמכי המערכת.

 

 Website Builder- עורך אתרים

בניית אתר חדש יכולה להיות מאתגרת, על כן פיתחנו מנוע בינה מלאכותית אשר יכול לעצב עבורך אתר חדש באופן אוטומטי!

כל מה שעליך לעשות הוא לענות על 4 שאלות פשוטות, לבחור צבע רקע או להעלות את הלוגו של החברה ומיידית המערכת תבנה עבורך תבנית מתאימה לאתר. הצבעים לאתר יבחרו אוטומטית לפי הלוגו של החברה ותוכל להשלים בקלות את האתר, יכול לנסות כאן:https://www.odoo.com/app/website

ה-Website Builder של Odoo15 מהיר יותר ב-35% מהגרסה הקודמת. זהו שיפור מדהים במונחים של מהירות וביצועים. כמו כן, חודשו התבניות מהם ניתן לבחור לבנים בעת בניית המערכת. כל אבן בנין באתר מגיעה כעת עם צבעי הנושא כדי להעניק לאתר שלך מראה יפה ונקי.

דוגמא חדשה היא התבנית לדף תרומות  מאפשר לעמותה לקבל תרומות ישירות מהאתר למערכת ניתן לשלב בקלות ולעצב כרצונך.

להדגמת ה-website builder Odoo 15

ניתן לתת תחושה מודרנית לאתר שלך באמצעות כלי הצורות החדשות עבור התמונות שלך. אתה יכול גם לקחת את זה צעד אחד קדימה על ידי הנפשת התמונות בעזרת אנימציות. ניתן לבחור דרגת צבע, רקע, טקסט ולחצן  . בורר הצבעים מגיע עם עורך ליניארי או מעגלי שמאפשר בחירת דרגות צבע בקלות.

 

eCommerce- סחר אלקטרוני
פונקציית החיפוש מאפשרת חיפוש גלובאלי לרוחב המוצרים, הקטגוריות והבלוגים באתר. סינון לפי מחיר והוספת סרטי הדגשה למוצרים שניתן להתאמה אישית על מנת להדגיש אותם ללקוחות.
ניתן כעת לבחור מספר אופציות לעגלת הקניות, במידה והינך מעוניין להכווין את הלקוחות מיידית לעגלת הקניות או לא, ניתן להתאים אישית את מסע הלקוח ב-Odoo. ניתן לשלב כרטיסי מתנה באתר ובקופה.


Email Marketing- קמפיין שיווק בעזרת מיילים

כל יכולות העיצוב באתר משולבות כעת גם בעורך הדואר האלקטרוני, כך שניתן כעת לבנות בקלות תבנית של דיוור עם אותם התכונות המתקדמות שבאתר. A/B testing מאפשר לבחון את יעילות הקמפיין ולקבל היזון חוזר ישירות למערכת מכל שלב בחינה.

 Point of Sale (POS)מודרני

התכונות החדשות של הקופה הינם שינוי בכללי המשחק עבור קמעונאים, הם יכולים להציע שירות יותר טוב, לבלות יותר זמן עם הלקוחות, והזדמנות להצמיח את עסקיהם.

כל יכולות המכירה ניתנות לביצוע מה-Front End של הקופה, הקופאי לא צריך לעבור ל-Back End כדי לקבל מידע נוסף על הלקוח, המוצר או המלאי.

ניתן להפעיל את הקופה מיידית ולחבר אותה באופן ישיר למדפסת או מסוף התשלומים בחנות ללא IOT Box.

ישנם מספר שיפורי UX and UI כמו הדגשות ושיפורי נראות במסך הקופה, מידע נוסף לגבי חשבוניות, טיפ, אתראות ועוד. ניתן להפעיל את הקופה, בקלות כקופה ניידת על טאבלט או מובייל בחנות או במסעדה.

Coupons and Promotions  - ניתן להפעיל כעת קופונים ותגמולים  בקופה ובאתר eCommerce. ניתן לעבוד לגמרי ללא נייר עם Odoo , ניתן לשלוח ללקוח את הפתקית עם סיום העסקה במייל במקום להדפיסה.

שילוב עם ה-BackEnd – ניתן בקלות לבצע פעולת של משרד אחורי מהקופה, כגון: ניהול מנויים, השכרה, תיקונים, מלאי וכו.

בסוף היום , ניתן לקבל בקלות מהקופה את כל נתוני המכירות והתקבולים שבוצעו.








Inventory and Manufacturing Excellence - מצויינות בניהול מלאי וייצור

עבור גירסא 15 ניהול המחסן עוצב על פי 7 עקרונות: מינימום נגיעות במוצרים, תנועה בכיוון אחד, מיקום המלאי במקום אופטימאלי, כמות אופטימאלית של רמת המלאי, אופטימיזציה של כוח העבודה, מינימום טעויות תפעוליות, מהירות ואמינות.

משלב קליטת הסחורה מתבצעת אופטימיזציה של המגע עם המוצרים, הממוצע של מערכות ניהול מחסנים הוא בין 7-8 נגיעות. בגירסא 15 , המספר יורד ל- 3-4 נגיעות בממוצע ליחידה.

ריבוי מחסנים – ניתן להפעיל מספר מערכות ניהול מחסנים בו זמנית, ישנה אפשרות לביצוע – One way flow – על מנת לארגן ביעילות את המחסן ולצמצם את המרחק של העובד באיסוף או פיזור המוצרים.   על ידי שיפורים אלה, ניתן לצמצם ב-20-30% את הזמן בתפעול המחסן.

ניתן לצפות בו זמנית במספר עובדים עם משימות, וניתן לתקשר על ידי קול או ווידאו תוך כדי הפעילות. מאפשר ניידות וקלות תפעולית מירבית.

ניהול פרוייקטים (PROJECT) – ניתן כעת לתזמן משימות עם תלות בין משימות אחרות ולתכנן בהתאם באופן אוטומטי כאשר ישנה חפיפה ביניהם, ולנהל שינויי מסמכים עבור תבנית מוצר ועץ המוצר באופן נפרד.

IoT box מאפשר פרוטוקול חדש OPT UA.



הנהלת חשבונות –

ניתן רשמית להיפרד מהעבודה הידנית בעיבוד של חשבוניות ספקים מכיוון שב- Odoo 15  יש OCR מובנה עבור חשבוניות ספקים. כמו כן, נשמח להכיר לכם את כלי התאמת הבנקים המחודש. מעכשיו, כברירת מחדש, Odoo יבצע התאמה חלקית של חשבוניות לקוחות וספקים, התאמה מלאה תתבצע במצב של תשלום מופחת על ידי התחשבות במנגנון סטיה מקובלת  (Tolerance ) וחיוב החשבון הנגדי בהפרש.

עמיתים בעבודה יכולים לעבוד כעת בשיתוף פעולה על גבי  Spreadsheets , ניתן להשתמש בתגיות משותפות וניתן לצפות בהם כאשר מרחפים מעל הנתונים.

ניתן לעבוד בריבוי חברות וריבוי מדינות  כאשר כל חברה עובדת עם מיסים ומע"מ אחרים ומדווחת דוחות מע"מ במדינות שונות. Odoo פנימית עובדים כך, ב-9 משרדים במדינות שונות על פי חוקים וכללים שונים.

עבור פירמות רואי חשבון –

ניתן לארגן את המערכת עם סביבות עבודה ותגיות לכל הלקוחות בנפרד, ולנהל אותם במקביל במערכת. ניתן לטעון בקלות מסמכים ולתקשר עם הלקוחות בעזרת המערכת באופן דיגיטאלי, בעיבודי באלק משולבים במערכת הנהלת החשבונות. מעוניין להירשם כפירמת רואי חשבון ולנהל את לקוחותיך בעזרת Odoo, נא להירשם כאן